Dieses Blog durchsuchen

Montag, 15. Februar 2016

Salomon ... în pat :-)

Am mai multe perechi de șoșoni de alergare. Ba chiar prea multe pentru mine, dar îmi voi lua eu și revanșa.
Am de iarnă, de off-road, de asfalt, de triatlon, de vară și de iarnă. 
Perechile de off-road le-am cumpărat din Decathlon în toamna lui 2011, respectiv toamna lui 2012, de pe raftul de încălțăminte pentru bărbați, căci pentru femei .... nu se aduceau pe vremea aia, managerul de raion mi-a explicat că nu există cerere și eu i-am explicat că se cumpără on-line de prin Germania și Marea Britanie, tocmai pentru că în România nu există produse.
Perechea din 2011 are încă tălpile foarte performante, dat fiind faptul că între timp am mai achiziționat și o pereche de la Salomon, cu talpă agresivă, pe care o foloseam cel mai mult.
Doar că a început să cedeze partea textilă și cauciucată de suprafață. 
La începutul lui ianuarie am comandat o pereche superbă de Salomon. Livrarea s-a întârziat, am plecat în București, acolo am întârziat și eu o lună .... fără să fie zi în care să nu mă gândesc la cei doi Salomon-i care mă așteptau pe pat acasă, pregătiți să fie testați.
Și am revenit prea bolnavă pentru a-i băga în seamă sâmbătă noaptea, dar azi, luni, începând să mișun, i-am înhățat. Și-s frumoși de mori :-)
Nu avem cum să ieșim afară, așa că ne jucăm un pic prin casă, că e spațiu .... și alergăm un pic prin pat :-) .... preludiul unei relații de lungă durată, zic io!
Și cu asta m-am cam echipat total fosforescentă, căci pe-aici e musai și deși în urmă cu câțiva ani găseam culorile astea ca fiind nebune-nebune și stridente-stridente, acum pricep cât de utile sunt. Deci, în spiritul adaptării la realitatea din proximitate, culorile din viața mea s-au schimbat și ele :-) și recunosc că izul de optimism pe care-l conferă nu e deloc de neglijat.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)