Dieses Blog durchsuchen

Mittwoch, 28. August 2013

Triatlon în Deltă - ROWMANIA

4 martie 2013
Așa cum am procedat și pentru un alt triatlon ce se anunță debutant pe piața de profil din România lui 2013, după un scurt dialog cu .... (urmează să aflu, căci pe FB nu știi întotdeauna cu cine discuți*), mă gândesc să mai anunț (și eu) un nou-născut:
Rowmania Delta Triathlon, 1 septembrie 2013, Tulcea. Sună bine și sună oarecum și interesant, fiind vorba despre o zonă a țării unde locuitorii se cam luptă cu supraviețuirea. Astfel că, deși organizatorul oferă, pentru intervalul 1-8 martie, o reducere de 20% din taxa de participare, mie una mi se pare exagerat să mai ”atentez” și la acest minus din cei 50 RON cât ar fi taxa normală până pe 18 august. Din 19 până pe 31 august taxa va fi de 70 RON, iar la fața locului de 100 RON. Mi se pare nu doar moderat, nu doar decent, dar chiar de-a dreptul generos. Domnul X mi-a spus: ”(....) am vrut să avem o taxă de participare absolut decentă, fiind conștienți că în bugetul deplasării la competiție intră și transportul până în Tulcea și cazarea la fața locului.”
Un element nou ar fi abordarea ștafetei corporate:
Taxa de înscriere este de 500 EURO și include:
- kitul de concurs
- o noapte de cazare la un hotel de 4*
- o sesiune de pregătire (în București)
- promovarea/vizibilitatea companiei
- posibilitatea de a concura cu tricou personalizat
- foto de echipă cu Ivan Patzaichin. 
TRASEUL: (ATENŢIE: a fost modificat! vezi mai jos)
Concursul oferă supersprint, sprint și olimpic, ceea ce, pe lângă tariful taxei de participare, denotă clar voința organizatorilor de a promova zona și de a promova sportul în rândul populatiei amatoare de mișcare. Din punctul meu de vedere, un organizator care susține că promovează cu mult suflet și altruism ”sportul pentru mase”, dar aplică o taxă ce nu poate fi suportată de acestea, rămâne discutabil și internetul este deja destul de inflamat pe acest subiect.
Informațiile despre variantele de cazare sunt și ele bine puse la punct. E clar că oamenii sunt de pe planeta mea (”Dragostea pentru detalii”) :-)
Festivalul Internațional al Bărcilor cu Vâsle se va afla, în septembrie 2013, la a treia ediție, triatlonul inclus în acest eveniment fiind la prima sa ediție.
Site-ul este foarte bine pus la punct (și acesta, dar și cel al triatlonului), informațiile sunt complete, limbajul este îngrijit și de bună calitate și chiar te face să simți că ai pierdut ceva din cauză că nu ai știut despre acest proiect încă de la început.
Nu-l cunosc personal pe domnul Patzaichin, dar nu pot să spun decât un BRAVO și să dau A BIG LIKE domniei sale și echipei pe care și-a format-o! Și mulțumesc lui Carmen Bunaciu pentru că mi-a atras atenția asupra acestui nou triatlon din România, unde cu siguranță (sper eu) voi fi prezentă.
Pe Facebook, de urmărit aici.  
De citit și:
Cele 13, 14, 15 ... triatloane din Romania lui 2013
Triatlonul românesc la feminin 
*Nu a dorit să-și dezvăluie identitatea, a spus că e mai bine să îl numesc ”o echipă”, pentru că ei sunt o echipă. Sigur, este un punct de vedere, deși mie îmi place să știu cu cine vorbesc când am un dialog. Așa am fost învățată la grădiniță, să mă prezint :-)
 Up date 12 martie 2013:
Gata, am achitat astăzi, prin www.aventuria.ro. Suma ajunge integral la organizator.  
 Up date 20 august 2013 - obţinut în urma unor solicitări din partea organizatorului, referitoare la calitatea apei unde se va desfăşura proba de înot:

"Gura Portiţei şi lacul Ciuperca, singurele zone de îmbăiere din judeţul Tulcea amenajate şi autorizate sanitar

Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Tulcea le recomandă turiştilor care ajung în acest sezon estival în Delta Dunării să se îmbăieze în zonele amenajate şi autorizate sanitar, pentru a preveni incidentele nedorite în timpul vacanţei.

În momentul de faţă, în judeţul Tulcea, potrivit DSP, sunt amenajate şi autorizate două zone de îmbăiere, la Gura Portiţei, comuna Jurilovca, şi Lacul Ciuperca, municipiul Tulcea, autorităţile monitorizând şi calitatea apei din zonele naturale de îmbăiere neamenajate şi neautorizate de la Sulina şi Sfântu Gheorghe.

'Rezultatele analizelor efectuate până în prezent pe probele microbiologice şi fizico-chimice prelevate atât din zonele amenajate şi autorizate, cât şi din cele neautorizate au fost conforme, dar este normal să le recomandăm turiştilor să prefere zonele amenajate pentru îmbăiere, cât timp acolo există şi cabinet medical şi punct de salvamar', a declarat pentru AGERPRES directoarea DSP, Laurenţia Militaru.
Autorităţile medicale le recomandă turiştilor care vin în Delta Dunării să se cazeze la pensiunile şi hotelurile autorizate, să consume alimente din surse sigure, să folosească soluţii împotriva ţânţarilor, să respecte regulile de depozitare a deşeurilor şi, nu în ultimul rând, să-şi ia măsuri de siguranţă în ceea ce priveşte scăldatul copiilor.
(...)
AGERPRES/autor: Luisiana Bîgea, editor: Karina Olteanu
Sursa aici 
 Up date 22 august 2013
Modificări traseu, harta finală apare pe site-ul lor şi pe FB. Le-am sugerat să dea un news-letter către cei înscrişi, că nu ar fi complicat. Dar nu au reacţionat, din păcate.
 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)