Dieses Blog durchsuchen

Samstag, 9. März 2013

cine e cuminte .... vine Moșu' și-n martie :-))

Am fost mereu o zgaibă de băiețoi, pe de o parte, dar un copil extrem de cuminte la casa omului, ca să zic așa :-) Din păcate, părinții nu mai trăiesc de mult și, în mod inexplicabil, abia acum, la vârsta asta, simt tot mai des nevoia să-i fi avut, să le povestesc, să mă vadă și să nu creadă și să se minuneze ce-a ieșit totuși din ”zgaiba lor de băiețoi blond” care, în loc să se uite la păpuși, se urca prin brazi până-n vârf și nu scăpa nici o minge și nici un leagăn neexplorate și neexploatate.
Dacă m-ai fi cadorisit cu un set de farduri, cu o poșetă de lux, cu țoale sau cu o mașină șmecheră .... nimic nu m-ar fi bucurat mai mult decât ....
Cât de frumos, cât de feminin, cât de util poate fi acest obiect, ziceți și voi acu'!!? Bașca că se asortează perfect cu bicicleta de curse!!! Este șansa mea de a renunța la camel-back-ul din spate .... care nu mă încurca, dar are două neajunsuri în cursele lungi (am testat la half-ironman în 2012, nemaidorind să mă opresc de fiecare dată la punctele de hidratare pe segmentul de bicicletă):
1. Când afară te bate soarele-n cap și asfaltul fierbe la 30-40°C, un camel-bag pe spinare, fie el și micuț, nu este o povară tocmai dorită.
 2. Fluidul din interior se încălzește atât de tare, încât nu ți-l mai dorești!
+
3. Ca să nu mai zic de partea cam inestetică, după cum arată și fotografia de mai sus. 
 Aceste aerobars .... tot aseară le-am montat, ocazie cu care, de altfel, am și dat jos din cui (la propriu!) cursiera, fixând-o pe home trainer (am unul nou-nouț, căci din păcate nu mă pot antrena între patru pereți și tot sper să trec peste acest ”handicap”, dar e deja a doua iarnă când îl am și nu-l folosesc deloc). Sunt ușoare, mi se par cam scurte, dar pentru un începător ca mine taman bune de testat. Abia aștept. Dar pentru asta trebuie să pedalez ”pe uscat” măcar vreo sută-două de km, să văd cum e cu noile accesorii pe bicicletă.
 Am înjumătățit patul, l-am mutat și am făcut loc bicicletei, să fie gata de rulare :-) Măcar 50 de km, să văd cum mă pot obișnui cu noua poziție, căci cu SPD-uri nu reușesc să mă obișnuiesc de 2 ani ... zac noi-nouțe în cutie. Am făcut proba de bicicletă la half-Ironman în sandale de trekking!!
P.S. 
Singura chestie care ar fi putut depăși acest tip de cadou ...... ar fi fost o călătorie acolo, sus, adânc ... unde sufletul meu a rămas ...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)