Dieses Blog durchsuchen

Sonntag, 20. Januar 2013

”Nu m-am dopat niciodată” - Armstrong

Sursa: Revista DER SPIEGEL

 Traducere:
Celor care nu cred în sportul pe două roți le spun: vă compătimesc. Îmi pare rău, că voi nu credeți în minuni. Este un eveniment sportiv măreț și ar trebui să vedeți acest lucru și să credeți în el. Ar trebui să credeți în toți acești atleți și în toți acești oameni. Voi rămâne un fan al Turului Franței cât timp voi trăi. Aici nu e loc pentru secrete sau mistere - este o cursă dură, acolo unde învinge munca dură. Vive Le Tour.
  Julie 2005, după ultima - a 7-a - victorie în Turul Franței.
Traducere:
Acesta este corpul meu și pot face cu el oricând orice vreau eu .... Toți vor să știe ce iau. Îmi iau bicicleta și-mi muncesc fundul pe ea în fiecare zi câte șase ore. Ce iei tu?”
 2001, într-o reclamă pentru Nike

 Traducere:
Niciodată nu m-am dopat și pot repeta chestia asta întotdeauna. Am zis-o șapte ani la rând, dar nu ajută. cu nimic.”
                                                          2005, într-o emisiune CNN ”Larry King”, după ce              
                                                          L'Equipe anunțase că în urina lui Armstrong se găsise, 
                                                          cu ocazia turului din 1999, urme de EPO



 Traducere:
... credința tuturor acelora care au supraviețuit cancerului, precum și aproape în tot ceea ce fac eu pe lângă ciclism, ar dispare de asemenea. Nici măcar o secundă să nu vă gândiți că nu aș înțelege acest lucru.”
2005 în calitae de martor aflat sub jurământ,
în cadrul unui proces 



 Traducere:
M-am aflat pe patul morții. Chiar credeți cu adevărat că acum, la revenirea în sport, spun: 'OK, OK doctore, dă-mi orice ai, tot ce vreau este doar să fiu rapid.' Nu aș face chestia asta sub nicio formă.
 2007 într-un interviu în Aspen, cu un reporter CBS


 Traducere:
Criticii spun că aș fi arogant. Un păcătos care se dopează. Ratat. Un escroc. Că pur și simplu nu mă pot lăsa de asta. Poa' să spună orice vor ei. Nu pentru ei mă așez din nou în șa.”
Iulie 2009, cu ocazia revenirii sale, într-o reclamă Nike

 Traducere:
Cuvântul nostru împotriva cuvântului lui. Îmi place cuvântul nostru. Ne place credibilitatea noastră. Floyd și-a pierdut-o pe-a lui de mult timp deja.”
Mai 2010, ca răspuns la o serie de afirmații ale unui fost coechipier, Floyd Landis,
care a spus că Armstrong s-ar fi dopat consecvent cât a fost la US Postal 
 Traducere:
Nu m-am drogat niciodată. Și, spre deosebire de cei mulți care mă acuză, timp de 25 de ani am făcut sport de anduranță fără să pierd ceva de sub control pe parcursul performanțelor mele. Am trecut mai mult de 500 de teste de dopaj.”
13 iunie 2012 - Armstrong își exprimă punctul de vedere 
ca urmare a acuzației Agenției Americane Anti-Dopaj USADA
 Traducere:
Sosește un moment în viață când tot ceea ce mai poți spune este: 'Destul e destul.' Acest moment a sosit. Din 1999 încoace a trebuit să mă lupt cu reproșurile de înșelăciune.”
23.08.2012 - Armstrong cedează și renunță
a se mai apăra de acuzațiile de dopaj ce i se aduc
 Traducere:
O consider o mare minciună pe care am repetat-o foarte des. Probabil că este prea târziu pentru majoritatea oamenilor și asta este greșeala mea. Acest episod al vieții mele este marcat de lipsa de respect. Sportul plătește acum tributul. Îmi pare rău.”
15 ianuarie 2013 - din mărturisirea de dopaj a lui Armstrong
într-un interviu cu moderatoarea Oprah Winfrey 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)