Dieses Blog durchsuchen

Dienstag, 25. September 2012

PEDALE noi pentru bikla de oraș

Continuând povestirile despre accesorii, biciclete urbane, pregătiri de toamnă și de scos patrupedul la plimbări pe bicicletă - CLICK AICI -, astăzi vă arăt NOILE MELE PEDALE DE ORAȘ.
 Le-am cumpărat luna trecută din Decathlon, pentru că tot am nevoie să schimb pedalele de la cursieră. Cum bicicleta mea de oraș avea niște pedale originale numa bune de cursieră, am zis că iau io pedale pentru uzul domestic și pedalele de la bikla urbană le montez pe cursieră. Și scap și mai Eftin, la o adică :-)
N.B. Pisoiul din imagine caută familie iubitoare, cine dorește să-l înfieze poate viziona albumul de pe Facebook și mă poate contacta, cu cât mai rapid, cu atât mai bine.
AICI se ajunge la albumul de pe FB - CLICK 
Așa că am montat ieri pedalele din imagine și azi a fost prima zi de testare cu ele. Ei bine, chiar și cu șoșoneii roșii din picioare, e o reală desfătare să mergi pe așa pedale ..... 
Așa că vi le recomand, eu sunt foarte încântată de ele, au platformă, cu siguranță pentru vară, când mai pedalezi cu o sanda ușoară, se simte un alt confort. Niceeee :-))
Și pedalatul de toamnă e frumos, sper să nu vă sperie ploile și răcoarea de dimineață, ar fi păcat. Da ... hm .... în ziua aia în care a plouat în București, mă uitam cu tristețe, că populația iar și-a scos umbrelele motorizate de prin parcări, la plimbare, să nu cumva să o ude ploaia .... nah, dacă ploaie uscată nu s-a inventat .... noroc cu mașinile astea, că fără murea rasa Homo Sapiens, zău așa!

 


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)