Dieses Blog durchsuchen

Dienstag, 10. April 2012

Antrenamentul este copilul tău

Un pic ciudățel titlul, dar așa mi-a venit prin minte. Când ai un copil, timpul tău este dedicat lui. Te trezești devreme, mai devreme. Îl pregătești, îl cocoloșești. Îl faci să crească mare, îl educi. 
E un pic pretențios să spun că mă antrenez, dar comparativ cu doar un an pe timpul ăsta, ceea ce fac acum se cheamă antrenament. Cam 130 de km de alergare pe lună, 300 urban bike și, mai nou, poate 8 km înot. Deci ceva absolut simbolic. Chemare am, dar nu dispun de timp și bani, căci parțial color e vorba și de bani.
Chestia e că ... antrenamentul ăsta îmi consumă mai tot timpul pe care îl mai am în afara orelor de servici. Să te trezești zilnic la 6.30, să fii la 8 la birou, de la 5 p.m. să te organizezi cu un antrenament ... ajungi acasă seara pe la 8-9, mai niciodată nu am ceva pregătit să mănânc, o grămadă de rufe necălcate, dezordine peste tot, echipament sportiv peste tot, ba o bicicletă urcată pe stativ că nu știu ce nu-i merge sau trebuie unsă, lanțul curățat, ba vii de la un concurs și totul trebuie curățat, aranjat ....
Nu e simplu. Deloc simplu. Cel mai tare sufăr cu mâncatul, că nu reușesc să mă organizez și cum nu mă așteaptă nimeni vreodată cu ceva pregătit, de multe ori mă culc cam flămândă. La partea cu preparatul hranei și ordonat prin casă sufăr cel mai mult.  Dacă aș putea să rezolv astfel aceste aspecte, totul ar arăta mult mai bine în programul meu destul de haotic.
Concluzia: gospodărie + servici normal + antrenamente + concursuri - totul fără nici un fel de ajutor = complicat.
Și-mi fuge timpul printre degete, de amețesc ..... incredibil cum se poate schimba viața cuiva ...
Aș vrea să fac mai mult, mai bine, să obțin mai mult, mai bine. Și nu găsesc o soluție viabilă.
Azi de exemplu:
6:30 - trezirea.
07:15 - 7 km cu bikla spre birou, prin trafic
17:10 - cu bikla spre bazinul de înot, cam 9 km
17:45 - 19:00 - antrenament înot
19:40 - 20:40 - cam 16 km cu bicicleta până acasă.
Despachetat, mângaiat pisoiul - o să-i zic Mr. Vocaliză, că prea cântă în ultimul timp -, pregătit ceva ușor de mâncare, verificat e-mailuri ... acum beau o bere și nu mă-ndur să mă culc. Mă gândesc deja cu jind că mâine aș alerga. Dar trebuie să mă apuc să mă ocup și de școală, ultimul an, licența ... totul îmi stă pe creier.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)