Dieses Blog durchsuchen

Sonntag, 15. April 2012

Adventure Race - Gyilkosto 2012

http://www.adventurerace.ro/

Are loc între 13 și 15 iulie 2012. Nu se știe UNDE însă. Se știe că taxa de înscriere este de 100 RON și că pentru echipele de avansați condiția este să includă 2 membrii. Pentru începători, 2-4 membrii.
După o senzațională experiență - cu bune și cu rele - la Carpathian Adventure 2009 (care nu se mai ține în 2012, din ce am aflat. Acolo nu am mai participat în primul rând din motive financiare, taxa era parcă undeva pe la 70 EUR, în condițiile în care nu se oferea nimic pe timpul cursei), am dorit să particip la Gyilkosto în 2011, când de fapt am aflat de ei. Dar nu am găsit coechipier sau am aflat eu prea târziu, nu mai știu povestea.
Anul acesta .... pică un pic peste un alt concurs din Bioeel Grand Prix - Trialonul de la Lacul Sf. Ana. Hm .... Aș dori să particip la ambele :-)) 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)