Dieses Blog durchsuchen

Dienstag, 28. September 2010

Marele mic cretin pe doua roti

A fi cretin, nu ține cont, în general, de sex, țară, continent, religie, studii, profesie, nr. de masterate și doctorate, rasă, vârstă, statut social, cetățenie, conturi bancare, daci, romani, habsburgi, pieile roșii sau vikingi. Și cu atât mai puțin de mijlocul de transport sau calitatea în trafic (pieton, șofer, biciclist, năuc, pierdut, tăntălău, ignorant, Haplea, țăran, țigan etc)! 
DAR când e vorba de bicicliști ……….. cum măi, frate, o armată întreagă de oameni, pedalatori, organizații și asociații se luptă pentru o comunitate, pentru formarea și recunoașterea unei comunități, pentru perceperea ei ca entitate care cere respect, legislație și infrastructură, iar tu, cretin pe două roți, venit nu se știe din ce grotă subacvatică și aterizat taman în buricul capitalei valahe, pedalezi pe 
1. Calea Victoriei, 
2. dinspre Palatul Regal spre Piața Victoriei, 
- adică exact pe ditamai contra-sensul, că pe Calea Victoriei se circulă doar dinspre Piața Victoriei spre Palatul Regal -
3, pe partea stângă, 
4. la ora 21:30, marți seara, 
5. fără semnalizare, far, cască, sonerie??? 

CUM MAMA MĂ-SII DE TREABĂ E POSIBIL AȘA CEVA, că era să fac explozie la inimă că pedalam frumos, cu aproape 30 km / h, când îmi iese nenorocitul ăsta în față și pe lângă mine, desigur, vitezomanii de noapte ai Căii Victorii vâjâiau cu iuțeala libelulei? Și mai era un mic teribilist care ba mă depășea, ba îl depășeam, de parcă se credea pe gazonul lu' tat-su' sau în Harry Potter la vânătoare de bile cu aripi, călare pe mătură!

Uite așa apar devierile comportamentale și lingvistice. Textul îmi aparține, dar nu mă reprezintă în mod normal. La d-alde ăștia aș da pușcărie o lună și amendă de 1.000 euro! Pfui! Și i-aș pune să dirijeze circulația 3 luni de iarnă și să traseze cu limba, cu mâinile legate la spate, 10 km de bandă dublă pentru biciclete. Și mă opresc, că cine știe ce-mi mai vine prin minte.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I'm WATCHing YOU!! :-)